صفحه اصلی / بازی های ورزشی / تایگر وودز | حقایقی جالب از زندگی مرد افسانه‌ای دنیای گلف – قسمت دوم
تایگر وودز

تایگر وودز | حقایقی جالب از زندگی مرد افسانه‌ای دنیای گلف – قسمت دوم

چند روز قبل با هم بخشی از حقایق جالب از زندگی مرد افسانه‌ای دنیای گلف تایگر وودز را بررسی کردیم. حالا قصد داریم با هم ادامه این نکته ها را از زندگی وی مرور کنیم.

ورود به سایت بتکارت

تایگر وودز

۴- دستمزد‌ها و درآمد‌های باورنکردنی تایگر وودز

برای اینکه درک کنیم تایگر وودز هر سال چقدر درآمد دارد باید به سراغ سال ۲۰۱۷ برویم، سالی که نهایت افت حرفه‌ای تایگر وودز به شمار می‌آمد. او در این سال در رتبه ۵۱ برترین گلف بازان قرار داشت و از سال ۲۰۱۳ به بعد در هیچ تورنمنتی برنده نشده بود و حرفه اش در سایه یک سری آسیب‌ها و اتفاقات ناخوشایند در زندگی شخصی اش قرار گرفته بود. گفته می‌شود که در چنین شرایطی وی در سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۳.۳ میلیون دلار درآمد داشته و هنوز هم بیشترین درآمد را در میان گلف بازان حرفه‌ای داشت.

این رقم برای بسیاری باورنکردنی است، اما در مقایسه با ۱.۲ میلیارد دلاری که از سال ۱۹۹۶ و ورود به عرصه گلف حرفه‌ای بدست آورده پول خرد به شمار می‌آید. البته دستمزد گلف بازان چندان خوب نیست و از ۴۳ میلیون دلار درآمد وودز در سال ۲۰۱۷ تنها ۱.۳ میلیون دلار آن مربوط به دستمزد‌ها و برد‌های او با خاطر ورزش گلف بوده است. بخش اعظم از درآمد قابل توجه او از محل قرارداد‌های لوکس با کمپانی‌هایی مانند نایکی، بریجستون گلف و مانستر انرجی بدست آمده است. دلیل اینکه وی علیرغم مشکلات و افت‌های شدید اخیر خود همچنان توانسته درآمد قابل توجهی داشته باشد چیزی است که از آن با عنوان «اثر تایگر» یاد می‌شود، زیرا نام تایگر وودز دیگر تنها متعلق به دنیای گلف نیست و حضور او در هر جایی و هر تبلیغی می‌تواند فروش یک کمپانی را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

با این وجود هر روز خبر‌های بیشتر و بیشتری در مورد خیانت‌های وودز منتشر می‌شد و زندگی شخصی او با سرعتی غیرقابل تصور رو به نابودی گذاشت. بین ۲۵ نوامبر ۲۰۰۹ تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۰ جمعاً ۱۹ زن به داشتن رابطه با تایگر وودز اعتراف کردند و بسیاری از اسپانسر‌ها به همکاری خود با این گلف پاز پایان دادند. در نهایت وودز تصمیم گرفت که نام خود را از این همه ننگ پاک سازد. در ۱۹ فوریه همان سال بود که وی این ادعا‌ها را پذیرفته و برای همه کار‌های شنیع و خیانت هایش عذرخواهی کرد تا شاید کمی از نگرانی‌های اسپانسرهایش کم کرده و دل همسرش که به شکلی واضح دیگر در کنار او دیده نمی‌شد را بدست آورد. او امیدوار بود که دستکم در ملاء عام بتواند نوردگرن را در کنار خود داشته باشد، اما خیلی زود مشخص شد که اعتماد او به شکلی غیرقابل بازگشت از بین رفته است. بدین ترتیب این دو در آگوست ۲۰۱۰ به طور رسمی از هم جدا شدند.

تایگر وودز

۵- ولخرجی‌های باور نکردنی تایگر وودز

به عنوان یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان، تایگر وودز ثروت زیادی برای خرج کردن‌های بی پروا داشت و از ولخرجی نیز ابایی نداشت. او مالک یک کشتی تفریحی ۱۵۵ فوتی به نام «Privacy» است که ۲۰ میلیون دلار قیمت داشته و هزینه نگهداری سالانه آن بالغ بر ۲ میلیون دلار است، کشتی که برخلاف نامش، بیرون و داخل آن ثروت فراوان وودز را به جهانیان نشان می‌دهد. این کشتی دارای ۹ خدمه داشته و فضای کافی برای استراحت و خوشگذرانی ۱۰ مهمان نیز در خود دارد. از دیگر امکانات این کشتی می‌توان به تعداد زیادی کایاک، اسکوتر و یک وان آب گرم بزرگ اشاره کرد که ۸ نفر را در خود جای می‌دهد. خانه وودز نیز در سطحی بسیار متفاوت از لاکچری بودن قرار دارد.

ملک او در ژوپیتر آیلند، فلوریدا، یک مجموعه اقامتی بسیار مدرن است که ۵ زمین گلف بزرگ خصوصی و یک دهکده المپیک کوچک در خود دارد. وسعت این خانه ۹.۷۲۹ فوت مربع است که سینما‌ها و سالن کنفرانس‌های بزرگ و یک آسانسور شخصی تنها دو مورد از امکانات لوکس آن به شمار می‌آیند و ۱۲ هکتار دیگر ملک نیز به همین اندازه لوکس و رویایی ساخته شده است. جدای از زمین گلف، این ملک دارای یک استخر شنای به طول ۱۰۰ فوت، یک استخر مخصوص غواصی، یک مرکز آب درمانی، یک سالن ورزش و تناسب اندام، زمین‌های تنیس و بسکتبال، زمین‌هایی برای دوومیدانی، لنگرگاه قایق و حتی یک دریاچه کوچک نیز هست.

ورود به سایت بتکارت

درباره تیم محتوای بازی ۳۶۵

این مطالب را نیز ببینید!

آموزش شطرنج و آموزش شرط بندی بازی شطرنج

معرفی بازی شطرنج نحوه بازی شطرنج یکی از چالش برانگیزترین و در عین حال هیجان انگیزترین بازی …