صفحه اصلی / وبلاگ / تغییر نمایش ضرایب

تغییر نمایش ضرایب

در نسخه کامپیوتر: از بالای صفحه سمت راست آیکون  ​ را انتخاب کنید. از قسمت “نمایش ضرایب” می توانید نمایش ضرایب مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در نسخه موبایل: از بالای صفحه سمت راست آیکون  را لمس کرده و سپس از قسمت بالای منوی نمایش داده شده گزینه ی  را لمس کرده و نمایش ضرایب مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انواع ضرایب ارائه شده در بتکارت را می توانید در زیر بخوانید.

 

ضرایب اعشاری (DECIMAL ODDS) چیست؟

ضرایب اعشاری جزو یکی از ساده ترین ضرایب محسوب می شوند. لازم است مبلغ مورد نظر را در ضریب شرط خود ضرب کرده تا مبلغ برد حاصل از شرط شما به دست آید. لطفا توجه داشته باشید که عدد حاصلضرب، مجموع سود خالص و مبلغ گذاشته شده ی شما است.

به عنوان مثال اگر شما مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بر روی شرطی با ضریب ۳.۱ بگذارید، در صورت برد شرط مبلغ ۶۲۰ هزار تومان به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.

 

ضرایب آمریکایی (AMERICAN ODDS)چیست؟

ضرایب آمریکایی دو حالت دارد: ضرایب مثبت و ضرایب منفی

ضرایب مثبت

ضرایب مثبت به شما نشان می دهد که در صورت گذاشتن ۱۰۰ واحد، چه مبلغی را برنده خواهید شد. به عنوان مثال چنانچه شما مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بر روی شرطی با ضریب ۲۲۵+ بگذارید، مبلغ ۲۲۵ هزار تومان برنده خواهید شد.

ضرایب منفی

ضرایب منفی به شما نشان می دهد که لازم است چه مبلغی گذاشته شود تا ۱۰۰ واحد برنده شوید. به عنوان مثال شرطی با ضریب ۱۲۵- نشان دهنده ی این است که لازم است ۱۲۵ واحد بگذارید تا ۱۰۰ واحد برنده شوید.

 

ضرایب کسری (FRACTIONAL ODDS) چیست؟

در ضرایب کسری لازم است شما مبلغ مورد نظر خود را به میزان عدد مخرج گذاشته، تا به اندازه ی عدد صورت برنده شوید، که این مبلغ برد شما سود خالص است. به عنوان مثال: در ضریب کسری 3/4 لازم است شما 4 واحد شرط بندی کرده، تا 3 واحد برنده شوید.

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

سایت ایران بت اینفو

سایت ایران بت اینفو   این سایت به عنوان سایتی در زمینه اطلاع رسانی سایر …