صفحه اصلی / نحوه برداشت / نحوه برداشت در آدرس کامپیوتر

نحوه برداشت در آدرس کامپیوتر

جهت برداشت پول از حساب کاربری و واریز به حساب بانکی خود، وارد حساب کاربری خود شده، از بالای صفحه روی موجودی خود کلیک کنید، و سپس از داخل منوی نمایش داده شده “برداشت” را انتخاب کنید.

مشخصات را تکمیل کنید و بر روی گزینه برداشت کلیک نمایید.

۱- در قسمت نام و نام خانوادگی، باید نام و نام خانوادگی صاحب حساب بانکی را بنویسید.
۲-  شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای خود را در گزینه های مربوطه وارد کنید. (دقت داشته باشید شماره کارت و شماره ی شبا برای تمامی برداشت ها با هر مبلغی اجباری است.)
۳- مبلغ مورد نظر را با توجه به واحد پول کاربری تان وارد کنید (حداقل مبلغ برداشت ۱۰۰ هزار تومان است)

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه “برداشت” مبلغ از کاربری شما کسر می گردد و پس از تأیید شدن برداشت شما توسط تیم مالی، مبلغ تا ۲۴ ساعت  به حساب شما واریز میشود (توجه داشته باشید که در صورت داشتن بونوس فعال، برداشت امکان پذیر نمی باشد).

حداکثر مبلغ برداشت برای شرط‌های ورزشی، روزانه ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان مى باشد
حداکثر مبلغ برداشت برای شرط‌های کازینو، در هفته ۷،۰۰۰،۰۰۰۰ تومان مى باشد

درخواست برداشت های کاربران هر روز تا قبل از ساعت ۸ به وقت ایران بررسی می شوند و وجوه آنها پس از تایید شدن توسط تیم مالی ظرف ۲۴ ساعت به حساب مشخص شده واریز میشود. توجه داشته باشید که جمعه و روز‌های تعطیل جزو روز کاری محسوب نمی شوند.  درخواست‌هایی‌ که بعد از ساعت ۸ صبح داده شوند به روز بعد موکول می گردند. در نظر داشته باشید که انتقال وجوه از طریق فروش ارز الکترونیک و اکسچنجر انجام میپذیرد، تلاش ما بر این است که در حداقل زمان ممکن وجوه به حساب کاربران واریز گردد، ولی بخشی از این انتقال خارج از اختیار بتکارت می باشد. در پشتیبانی بتکارت، همه پرسنل به شدت مشغول کمک رسانی هستند و مطمئن باشید که رضایت شما مهم‌ترین اصل برای ماست. پس از شما باز هم تقاضا داریم که ما را در این راه، کمک کنید و از پیگیری‌های بی‌ مورد خودداری فرمائید. لازم به ذکر می‌باشد که اگر اطلاعات درخواست شما ناقص باشد و یا با قوانین و مقررات برداشت مطابقت نداشته باشد حتما این موضوع از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

برای  ورود به سایت بتکارت اینجا کلیک کنید.

درباره admin

این مطالب را نیز ببینید!

آموزش برداشت وجه از سایت بتکارت

آموزش برداشت وجه از سایت بتکارت

در مطلب قبلی در خصوص شارژ کردن حساب بتکارت صحبت کردیم که مورد استقبال شما …